KliK duLu tgk barang2 BaRu

The Expendables 2010

Posted by Mimays_Dhom

Cerita terbaik setakat ini....aksi yang best sekali.
Gandingan mantap antara pelokon-pelakon hebat.
Starting cerita mmg macam biasa....tetapi makin lama makin best,full action.
Memang berbaloi habis duit tengok cerita ini.



Rating : 5/5 bintang

SALT 2010

Posted by Mimays_Dhom

SALT...ini bukan garam biasa yang kita beli kat kedai runcit tu...ni garam yang dilakonkan oleh Angelina Jolie yang buat orang semua geram, hehehe.
Cerita yang mengisahkan mengenai agen rahsia dan pemberontak negara. Saksikan bgaimana Salt membalas dendam atas kmatian suaminya.



Rating : 4/5 bintang

Tekken 2010

Posted by Mimays_Dhom

cerita yang dinantikan oleh gamers semua di Malaysia dah keluar kt wayang...
Cerita ni diadaptasi penuh seperti dalam game tekken, terdapat hmpir beberapa karektor dalam game takken.
Cerita ini agak biasa saja jalan ceritanya, aksi pun hanya lebih kurang(da gak 2,3 kali menguap lam wayang).
Nanti & saksikan cerita yang diadaptasi oleh game juga...THE KING OF FIGHTER di pawagam berdekatann.



Rating : 3/5 bintang,.

The Sorcerers Aprintice 2010

Posted by Mimays_Dhom

Cerita yang seronok utk ditonton....anda pasti akan terhibur
Cerita ini lebih menarik disebabkan gandingan pelakon-pelakon yang hebat. Jika anda pernah menyaksikan cerita Merlin di tv3 @pun di Astro Hallmark..cerita the sorcerers aprentice ini adalah sambungan dari cerita tersebut. Lagu tema utk filem ini pun terbaik semasa daalam filem ini.



Rating : 4/5 bintang

Ong Bak 3 2010

Posted by Mimays_Dhom

Cerita ong bak 3 pada kali ini ada kesinambungan dari cerita sebelumnya iaitu ong bak 2. Kalau sebelum ini anda rasa aksi dalam ong bak 2 baik....cerita yang terbaru ini lagi baik.
Seperti anda tahu,kalau cerita ong bak selalunya aksi lawannya ganas....tapi kali ini anda akan saksikan aksi lawan  cara yang tak ganas(susah plak nk terang).
Saya sarankan anda tgk dahulu cerita ong bak 2 sblum ingin mnyaksikan ong bak 3.



Rating : 3/5 bintang

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BerMinAt..bEli tEruS