Powered By Blogger

KliK duLu tgk barang2 BaRu

PUKUL 4 PAGI

Posted by Mimays_Dhom



               Entri pagi ini tak mengena dengan perkara seram pun, cuma saja nak tulis something kat blog aku..LOL. Orang lain  kalau waktu-waktu begini ada yang lepak dekat mamak sambil tengok bola, ada juga yang bangun sembahyang sunat dimalam hari, ada yang duduk membuta dengan air liur basi...aku pulak masih mengadap lappy aku yang berjasa ini. Sebenarnya ada idea nak tulis blog malam ini, tapi bahan yang hendak aku tulis masih tak dapat lagi so....aku postpone ke entri blog aku seterusnya, kat sini aku nak mintak maaf & selamat malam. 

This entry was posted on 4:18 PG . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Langgan: Catat Ulasan (Atom) .

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...